♥ بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ ♥

♥ بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ ♥
♥ Walau kekadang sesuatu perkara kita pandang hanya sebagai satu susunan..... tapi ternyata susunan itu kekadang amat mempengaruhi emosi kita secara tidak langsung.....hmmm pelikkan????? ♥♥................ (✿◠‿◠)..............♥♥

SiJantungHatiku....

SiJantungHatiku....
jika kusedih...jika kusakit...jika kuterluka... dialah penghiburku yg "SETIA...." disisiku selamanya...

KisahkU...

Foto saya
Lumut, Perak, Malaysia
***~berhati-hati dengan kata-kata... kerana kata-kata yang terkeluar dari mulut, tak akan boleh ditarik balik... telinga yang mendengar kata-kata akan terus masuk kehati... hati yang merasa akan melekat di ingatan, ingatan yang tak akan melupakan... akan sentiasa bermain diminda... minda yang memikirkan akan mengeluarkan kata-kata juga... kemudian bertindak dengan perbuatan..~***

Rabu, 5 Disember 2012

~ Kebahagiaan tercipta diatas penderitaan hidupku...~

terima kasih sayangku diatas penderitaan ini...
untuk pengetahuanmu sayangku...
aku xpernah menjadi Hamba-Nya yg tamak....tapi aku dikatakan 'TAMAK'
0rang yang tamak xselalunya akan rugi..
jika hidup sentiasa berDOA xde maknanya aku manusia yang TAMAK...
0rang yg GAGAL xselalunya akan GAGAL jika selalu ber"DOA"
aku xpernah untuk jadi seorang pengemis untuk dapatkan cinta & kasih sayangmu....
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
"banyak lagi "laki" kat dunia ni yang handsome.......
tapi, kenapa kau nak sangat kat "laki" aku jugak.......???
( patutkah aku dituduh membabi buta begitu...
selama ini aku ke yang menganggu kehidupan kau..?)


aku harap & d0akan sem0ga kebahagiaan yang kau impikan ini sampai kau "MATI"..

aku pun berhak untuk bahagia...
tapi jangan aku terus dipersalahkan dgn kebahagiaan kau sekarang..
aku telah lakukan peng0rbanan dgn menghancurkan hati aku sendiri
demi kebahagiaan kau yang impikan..



.........
jika kau bangga sebarkan kebahagiaan kau di FB.
aku juga mampu meluahkan PEnDERITAan hidup aku
di BL0G Ku ~ KisahkU :-) QasehWardah..

jangan cuba nak salahkan diriku semata2..
jika kau xmampu nk jaga hati 0rang lain..
jangan cuba nak ajar 0rang lain untuk menjaga hati kau...



Tiada ulasan:

BuahHatiku...sayanG....

BuahHatiku...sayanG....
ibU sayanG kakaK....