♥ بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ ♥

♥ بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ ♥
♥ Walau kekadang sesuatu perkara kita pandang hanya sebagai satu susunan..... tapi ternyata susunan itu kekadang amat mempengaruhi emosi kita secara tidak langsung.....hmmm pelikkan????? ♥♥................ (✿◠‿◠)..............♥♥

SiJantungHatiku....

SiJantungHatiku....
jika kusedih...jika kusakit...jika kuterluka... dialah penghiburku yg "SETIA...." disisiku selamanya...

KisahkU...

Foto saya
Lumut, Perak, Malaysia
***~berhati-hati dengan kata-kata... kerana kata-kata yang terkeluar dari mulut, tak akan boleh ditarik balik... telinga yang mendengar kata-kata akan terus masuk kehati... hati yang merasa akan melekat di ingatan, ingatan yang tak akan melupakan... akan sentiasa bermain diminda... minda yang memikirkan akan mengeluarkan kata-kata juga... kemudian bertindak dengan perbuatan..~***

Khamis, 21 Mac 2013

My Birth sayang..16hb March 2013..




insan yang sentiasa berada disisiku saat suka & duka..walau masih mentah tentang hidup, anak ini tahu untuk menilai apa itu tentang kehidupan didunia ini. Hati insan mentah ini sentiasa disakiti & dicarik2 tanpa belas kasihan langsung. Hidupnya dipersiakan 0leh manusia yang tidak berhati perasaan. jangan diingat insan kecil ini xsakit bila dipersiakan oleh manusia yang kejam... Insan kecil ini menaruh harapan yang tinggi terhadap seseorang...setelah hidupnya dimusnahkan olehnya insan yang sepatutnya...
kesakitan yang aku tanggung, Insan kecil ini lagi hebat menanggung kesakitan itu..Subahanallah...tidak sanggup & tidak mampu untuk aku menanggunngnya lagi. kucuba merawat hati insan kecil ini, walau hati aku cukup2 terluka & terhiris dengan kehidupan yang aku lalui lagi. 


walaupun hanya berdua..tapi ia sungguh bermakna dlm hidupnya..

kek karemel c0klat...aku pun xsempat nk rasa..



tersenyum disaat aku buat kejutan untuk dirinya..



menu :- Nasi ayam special



cheezy wedgets buatanku sendiri..sungguh lazat...sehingga menjilat jari...

d0raem0n nak lari....terkejut teng0k Tasya yang cute..huhuuu



Tiada ulasan:

BuahHatiku...sayanG....

BuahHatiku...sayanG....
ibU sayanG kakaK....