♥ بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ ♥

♥ بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ ♥
♥ Walau kekadang sesuatu perkara kita pandang hanya sebagai satu susunan..... tapi ternyata susunan itu kekadang amat mempengaruhi emosi kita secara tidak langsung.....hmmm pelikkan????? ♥♥................ (✿◠‿◠)..............♥♥

SiJantungHatiku....

SiJantungHatiku....
jika kusedih...jika kusakit...jika kuterluka... dialah penghiburku yg "SETIA...." disisiku selamanya...

KisahkU...

Foto saya
Lumut, Perak, Malaysia
***~berhati-hati dengan kata-kata... kerana kata-kata yang terkeluar dari mulut, tak akan boleh ditarik balik... telinga yang mendengar kata-kata akan terus masuk kehati... hati yang merasa akan melekat di ingatan, ingatan yang tak akan melupakan... akan sentiasa bermain diminda... minda yang memikirkan akan mengeluarkan kata-kata juga... kemudian bertindak dengan perbuatan..~***

Sabtu, 17 Disember 2011

"HariLahirkU…LyZam0911"


17 disember 2011 – sabtu..

Nukilan kisahku yg terahkir untukmu…’maszam bin muhammad’
Al-hamdulillah..hari ini genap usiaku 34thn & aku masih mampu bernafas & menikmati Rahmat hidup dgn ciptaanNya. Aku bersyukur sgt2 kepdMu Ya Allah…semOga hidupku dipermudahkan segala urusan dunia & akhirat..dimurahkan rezeki & sentiasa sihat sejahtera hendakNya. Agar aku terus hidup utk menikmati & menghargai setiap inci ciptaanMu & kurniaanMu Ya Allah…amiiiin…





“dan ini tahun terakhir kisah kita…!!!!”
Kau menjd Org yg pertama wish my birthday and Org terakhir akn wish my birthday utk selamanya,krn kita mungkin xkn bersua lg utk selama2nya….
selamat tinggal kisahku...
yg penuh penderitaan & kelukaan...
kini ku bangkit dgn semangat kekuatan...
semOga kehidupanku akn temui kebahagiaan yg indah.
jgn kau cari aku lg,
krn ku xkn kembali semula,
cukuplah 3thn aku menjd hamba 'cinta mu'...
hidupku pasti akan bahagia,
jika aku yg pergi dr hidupmu utk selamanya.
kau binalah kebahagiaan hidup kau,
diatas kehancuran hidup aku yg kau berikan pdku...
krn ku yakin pdNya takdir...



Tiada ulasan:

BuahHatiku...sayanG....

BuahHatiku...sayanG....
ibU sayanG kakaK....