♥ بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ ♥

♥ بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ ♥
♥ Walau kekadang sesuatu perkara kita pandang hanya sebagai satu susunan..... tapi ternyata susunan itu kekadang amat mempengaruhi emosi kita secara tidak langsung.....hmmm pelikkan????? ♥♥................ (✿◠‿◠)..............♥♥

SiJantungHatiku....

SiJantungHatiku....
jika kusedih...jika kusakit...jika kuterluka... dialah penghiburku yg "SETIA...." disisiku selamanya...

KisahkU...

Foto saya
Lumut, Perak, Malaysia
***~berhati-hati dengan kata-kata... kerana kata-kata yang terkeluar dari mulut, tak akan boleh ditarik balik... telinga yang mendengar kata-kata akan terus masuk kehati... hati yang merasa akan melekat di ingatan, ingatan yang tak akan melupakan... akan sentiasa bermain diminda... minda yang memikirkan akan mengeluarkan kata-kata juga... kemudian bertindak dengan perbuatan..~***

Ahad, 4 Disember 2011

kUyakiN hatikU...


ingatlah wahai 'JANTAN'

kuyakin hatiku...jangan kau cabar aku lg...
ku diam bukan beerti ku mengalah...
tp ku yakin TAKDIR Illahi.
ku diam bukan beerti ku takut...
tp ku yakin tentang keTENTUanNya.
ku diam bukan beerti ku akan mengharap,
tp ku yakin dan REDHA pd Qada' & QadarNya.


ingatlah wahai 'JANTAN'
kesakitan aku xkan terpadam utk selamanya...
kugenggan bara yg membara,
hingga ke hujung nyawa aku..
sehingga nafasku terhenti,
ku xkn biarakn ianya terhenti...


ingatlah wahai 'JANTAN'

harapan ku kau hancurkan...
impianku kau musnahkan..
kebahagiaan hidupku kau rampas...
keceriaan hariku kau lupuskan dr dunia ini...


ingatlah wahai 'JANTAN'

bukan ku pinta simpati dr 'LELAKI' sptmu,
tp ku yakin diriku mampu hidup tanpa
seorang 'LELAKI'..
hidupku bukan hanya kerana NAFSU dunia,
hidupku bukan hanya kerana CINTA dunia,
'LELAKI yg hidupnya hanya bert0pengkan syaitan semata-mata...
sentiasa mengejar & mengejar


jantan durjana...
dalam kau memburu perempuan2...
aku sentiasa menjd mangsamu...
kau selalu bercerita tentang keburukan aku
ibarat kau mengaibkan diri aku dimata kaum sejenis aku...
pd perempuan yg dpt kau kau kejar..
tp sampai bila..wahai jantan durjana...
xpernah ke kau memandang kebawah..
yg dimana satu masa nanti kau akan tersungkur
dgn keHINAan yg amat dasyat sekali

dan masa itu nanti kau akan tau betapa
kejamnya TAKDIR utk kau...









Tiada ulasan:

BuahHatiku...sayanG....

BuahHatiku...sayanG....
ibU sayanG kakaK....