♥ بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ ♥

♥ بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ ♥
♥ Walau kekadang sesuatu perkara kita pandang hanya sebagai satu susunan..... tapi ternyata susunan itu kekadang amat mempengaruhi emosi kita secara tidak langsung.....hmmm pelikkan????? ♥♥................ (✿◠‿◠)..............♥♥

SiJantungHatiku....

SiJantungHatiku....
jika kusedih...jika kusakit...jika kuterluka... dialah penghiburku yg "SETIA...." disisiku selamanya...

KisahkU...

Foto saya
Lumut, Perak, Malaysia
***~berhati-hati dengan kata-kata... kerana kata-kata yang terkeluar dari mulut, tak akan boleh ditarik balik... telinga yang mendengar kata-kata akan terus masuk kehati... hati yang merasa akan melekat di ingatan, ingatan yang tak akan melupakan... akan sentiasa bermain diminda... minda yang memikirkan akan mengeluarkan kata-kata juga... kemudian bertindak dengan perbuatan..~***

Selasa, 20 Disember 2011

penghujung 2011...kisah kau & aku pn berakhir utk selama2nya...

meNcari keBahagiaaNkU...

بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ

kisah kau & aku pn berakhir...
tanpa nOktah yg aku titik kan...
tp kelukaan & penderitaan yg berikan..
terima kasih drku utkmu,
kau pergi meninggalkan dgn sejuta kerelaan aku...
tiadaku menghalang pemergiaanmu,

walau sesaat pn, kau xkn ku kejar walaupn ku tahu,kau masih mengharap kn aku lg.sekali aku melangkah,jgn harap aku akan berpaling kembali,krn ku tau kita xkn 'kembali terjalin..'kau insan yg tamak dlm mengejar kehidupan cintamu,tp aku xkn jd insan yg tamak dlm memburu kebahagiaanku.
walau dulu kau pernah aku syg, xbermakna aku xsyg kau lg, tp kebahagiaan aku bkn terletak pd cinta & janji2 palsu mu dulu,aku perlu bangkit dr cinta kau,aku perlu memburu kebahagiaan akutanpa cinta & janji2 kau,krn aku xmampu nk memberi kasih syg & cinta akupd kau lg...sekali pn sentiasa menanti diriku,kau padamkanlah ia dr hidupmu...kita hanya ditakdirkn utk bercinta,tp tdk utk bersama..


aku harap biarlh ia menjd sejarah pertemuan kita yg terakhir...
mei 2009 :-) permulaan pertemuan kita...

17 nOvember 2011 :-) berakhirnya pertemuan kita...& aku mengharapkan 2011 biarlah menjd sejarah luka & derita aku yg terakhir dgnmu..kau binalah kebahagiaan diatas kehancuran hidup aku...

kaU kU LepaskaN...

Dgn kedtgan 2012 ni.
aku berdiri tanpa kehadiranmu lg walau sesaat pn..krn aku yakin...hidup aku akn lebih bahagia dr sebelumnya..aku ucapkn terima ksih xterhingga krn disaat kisah kita dipenghujung kau sempat menghargaiku utk seketika...setelah kehilangan, baru kau tau nk menghargai aku,
cOmeL...tp utk apa..?????

terima kasih sekali lg dgn pemberian
'teddybear..' & kad ucapan ni,
kata2 terakhirmu...
"..happy b'day,smOga panjang unO,murah rezeki
sihat sOkmO,ceria selalu...
"Org yg kte syg susah dicari,
lebih susah ditinggalkan
& mustahil utk dilupakan...


"may your birthday,
be specially wOnderful and happy,
with gOd's lOve always near,
and may he bless yOu...
On yOur birthday,
& thrOughOut the year...."


thank's..utk penghargaan ini..
gOOd's jOke 4 life...
heheheee....

sempena hari kelahiran aku yg lalu,
mungkin ia akn jd yg pertama & terakhir dlm hidup aku.
akU peRGi dULu..
 utk pengetahuan mu,aku xkn memadamkn segala kenangan antara kita dulu,cuma aku terpaksa lakukan semuanya,demi kehendak hati aku,krn ianya benar2 terlukadgn penderitaan yg kau berikan dlm hidup aku.
kaU peRNah akU miLiki...


demi sebuah kehidupan aku,aku sanggup mengalah,demi pertahankan tentang hati aku,tp kita xkn mungkin 'kembali spt dulu...
krn aku xkn mengutip sisa2 luka yg tlh
aku tinggalkan..biarlah aku pilih kebahagiaan aku,tanpa usikan dr mu..
kau kejarlah kebahagiaan kau,
andai itu yg mampu mengubah kehidupanmu,
krn ku tahu...tanpaku kau lebih bahagia,utk meraih impian kau,yg hampir2 terkubur...

kU meNcari kebagahiaaNkU...2012
hati yg didlm kesakitan...
kita tampal dgn ketabahan pengubat diri,
hati yg didlm pengkhianatan & tOhmahan...
kita tampal dgn kesabaran pengawal emOsi,
hati yg didlm ketakutan...
kita tampal dgn ketaQwaan pendinding diri,
hati yg didlm keraguan...
kita tampal dgn keyakinan petunjuk "Allah hu rabbi.",
hati yg didlm kekecewaan...
kita tampal dgn kepasrahan mencari Redha iLLahi,

akU pasRah..
sesungguhnya duhai hati...
apa jua dugaan & rintangan yg hadir mencalar balar...
adalah ujian sepanjang kehidupan,
maka...TABAH, SABAR, TAQWA, YAKIN & PASRAH...
mendepani jalan...
seusai..DOA, USAHA, & TAWAKKAL 
yg berpanjangan...
jgn pernah putus harapan akan kasihnya...



kau pernah hadir dlm hidupku...

sekuat mana sy jujur...
sehebat mana sy merancang...
sejauh mana sy menunggu...
sekeras mana sy bersabar...
sejujur mana sy menerima awk...


jika ALLAH tdk menulis jOdOh kita bersama,
          kita ttp tdk akn bersama...
         tiada yg kebetulan,
melainkan semuanya tlh dirancang...
 dan sebaik2 yg merancang itu,
adalah Allah s.w.t...amiiin.





Tiada ulasan:

BuahHatiku...sayanG....

BuahHatiku...sayanG....
ibU sayanG kakaK....