♥ بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ ♥

♥ بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ ♥
♥ Walau kekadang sesuatu perkara kita pandang hanya sebagai satu susunan..... tapi ternyata susunan itu kekadang amat mempengaruhi emosi kita secara tidak langsung.....hmmm pelikkan????? ♥♥................ (✿◠‿◠)..............♥♥

SiJantungHatiku....

SiJantungHatiku....
jika kusedih...jika kusakit...jika kuterluka... dialah penghiburku yg "SETIA...." disisiku selamanya...

KisahkU...

Foto saya
Lumut, Perak, Malaysia
***~berhati-hati dengan kata-kata... kerana kata-kata yang terkeluar dari mulut, tak akan boleh ditarik balik... telinga yang mendengar kata-kata akan terus masuk kehati... hati yang merasa akan melekat di ingatan, ingatan yang tak akan melupakan... akan sentiasa bermain diminda... minda yang memikirkan akan mengeluarkan kata-kata juga... kemudian bertindak dengan perbuatan..~***

Isnin, 18 Jun 2012

~ disaat aku mencintaimu ~


Mengapa kau pergi
Mengapa kau pergi
Di saat aku mulai mencintaimu
Berharap engkau jadi kekasih hatiku
Malah kau pergi jauh dari hidupku

Menyendiri lagi
Menyendiri lagi
Di saat kau tinggalkan diriku pergi
Tak pernah ada yang menghiasi hariku
Di saat aku terbangun dari tidurku

Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencintai dirimu
Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencinta

Menyendiri lagi
Menyendiri lagi
Di saat kau tinggalkan diriku pergi
Tak pernah ada yang menghiasi hariku
Di saat aku terbangun dari tidurku

Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencintai dirimu
Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencinta

Semoga engkau kan mengerti
Tentang perasaan ini
Maaf ku telah terbuai
Akan indahnya cinta
Maaf sungguh ku tak bisa
Untuk kembali padamu
Maaf ku telah terbuai
Akan indahnya cinta

"walau beribu kali aku menghayati lagu ini...hati aku menangis dn terus menangis...tp untuk apa?..walaupun berkali2 aku cuba utk melupakannya, aku tetap tidak mampu, aku tidak mampu utk menipu perasaan aku sendiri..biarpn aku cuba utk khabarkan pd semesta alam sekalipun...aku mampu utk menipu ramai 0rang, tp aku xmampu utk menipu diri aku sendiri.itulah hakikatnya yang aku rasai setiap saat & detik hidup aku. Aku xkn sesekali dia tahu yang aku tetap merindui & menyayangi sehingga kehujung nyawaku.Walaupn aku tahu dia sekarang sedang menikmati kebahagiaan dengan perempuan lain. Dan aku cuba xkan jd perampas semua itu, cukuplah perempuan itu yang menjadi perampas hidup aku.aku harus akur & redha dlm keterpaksaan utk terima semua itu (mampukah aku lakukan semua itu.?) apa yang terjadi antara aku & dia. Mengapa aku tdk mampu utk melupakan dia dr hidup aku?Mungkin layanan dia selama 3 tahun melayan karenah aku, memahami mslh aku, disaat aku kesulitan...segala2nya dia yg sentiasa disisi aku..Aku tetap sygkan dia dari dulu sehingga kini tetap sama spt dulu,walau berkali2 aku disakiti..Sumpah aku sayang dia...aku rindu dia...aku nk jd spt dulu...tp itu semua hanyalah impian "k0s0ng" dalam hidup aku..Dimulut aku hanya mampu mengatakan 'BENCI", tp aku xdpt nk tipu hati aku, yg aku masih sayang & rindu semua tentang dia..Biarlah dia rampas awak dr saya....





p/S :- "Ya Allah, Berkatilah langkahku,tajamkanlah mindaku,jelaskanlah pandangan mataku, jelaskanlah pendengaranku,lancarkanlah pertuturanku,sihatkanlah zahir batinku, anugerahkanlah rezki yang melimpah-ruah padaku, permudahkanlah urusanku,tabahkanlah hatiku, kukuhkanlah peganganku, ...tetapkanlah imanku, dijauhkan laranganMu. Ya Allah, tunaikanlah permintaanku.Hanya Engkau Maha Mengetahui,
 Pemurah dan Penyayang.Amiiiiiinn..


Tiada ulasan:

BuahHatiku...sayanG....

BuahHatiku...sayanG....
ibU sayanG kakaK....