♥ بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ ♥

♥ بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ ♥
♥ Walau kekadang sesuatu perkara kita pandang hanya sebagai satu susunan..... tapi ternyata susunan itu kekadang amat mempengaruhi emosi kita secara tidak langsung.....hmmm pelikkan????? ♥♥................ (✿◠‿◠)..............♥♥

SiJantungHatiku....

SiJantungHatiku....
jika kusedih...jika kusakit...jika kuterluka... dialah penghiburku yg "SETIA...." disisiku selamanya...

KisahkU...

Foto saya
Lumut, Perak, Malaysia
***~berhati-hati dengan kata-kata... kerana kata-kata yang terkeluar dari mulut, tak akan boleh ditarik balik... telinga yang mendengar kata-kata akan terus masuk kehati... hati yang merasa akan melekat di ingatan, ingatan yang tak akan melupakan... akan sentiasa bermain diminda... minda yang memikirkan akan mengeluarkan kata-kata juga... kemudian bertindak dengan perbuatan..~***

Jumaat, 29 Jun 2012

"Jika itu...."


"Mei2009 sehingga ......."


Ya Allah...kau tunjukkanlah aku tentang kebenaran ini, andai aku terlupa tentang Dia, kau sedarkanlah aku tentang Dia...jika aku jauh dari Dia...dan kebaikan untuk aku kau dekatkanlah dengannya... dan jika sebaliknya kau kejutkanlah aku,sesungguhnya engkau telah lakukan yg terbaik utk aku...kau berikanlah aku tentang kebenaran hidup ini, tanpa Engkau selindung apa-apa dari aku...Kau bantulah aku dr kesusahan dan kesulitan hidup ini, agar aku mampu utk buktikan tentang kebenaran ini....

"Ya Allah...kepada Engkau aku mem0h0nkan pert0l0ngan dan kepada Engkau aku menyerahkan diri. Ya Allah.. mudahkanlah segala pekerjaanku yang sukar, mudahkanlah segala kesukaran dalam perjalananku dan berikanlah kepadaku kebajikan lebih banyak daripada yang aku p0h0nkan dan palingkanlah daripada segala kejahatan...

"Ya Allah...lapangkanlah dadaku, mudahkanlah segala urusanku. Ya Allah..aku mengharapkan pemeliharaan-Mu dan aku titipkan kepada-Mu diriku, agamaku, keluargaku, segala kerabatku dan segala nikmat yang telah Engkau curahkan kepadaku dan kepada mereka, baik mengenai akhirat mahupun mengenai dunia. Peliharalah kami semua dari segala keburukan.."

Tiada ulasan:

BuahHatiku...sayanG....

BuahHatiku...sayanG....
ibU sayanG kakaK....