♥ بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ ♥

♥ بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ ♥
♥ Walau kekadang sesuatu perkara kita pandang hanya sebagai satu susunan..... tapi ternyata susunan itu kekadang amat mempengaruhi emosi kita secara tidak langsung.....hmmm pelikkan????? ♥♥................ (✿◠‿◠)..............♥♥

SiJantungHatiku....

SiJantungHatiku....
jika kusedih...jika kusakit...jika kuterluka... dialah penghiburku yg "SETIA...." disisiku selamanya...

KisahkU...

Foto saya
Lumut, Perak, Malaysia
***~berhati-hati dengan kata-kata... kerana kata-kata yang terkeluar dari mulut, tak akan boleh ditarik balik... telinga yang mendengar kata-kata akan terus masuk kehati... hati yang merasa akan melekat di ingatan, ingatan yang tak akan melupakan... akan sentiasa bermain diminda... minda yang memikirkan akan mengeluarkan kata-kata juga... kemudian bertindak dengan perbuatan..~***

Selasa, 29 November 2011

aku benci mu...

aku benci la tengok muka mu...
xleh ko..mu jgn dok tunjuk muka mu ko aku...
aku benci mu sapa aku matiiiii la...
aku xkn maafmu sapa bilo2 la...
gapo mu uat ko aku...
aku xleh nk lupa la...
sume pasal mu aku benci la...
aku benci mu sgt2 la...
xleh nk oyt ngan kato2 aku benci mu...
aku boleh hidup bahagia jugok la
kalu mu xdop dale idup aku pun...
aku...aku...aku...aku...
meme aku benci mu la...
dunia & akhirat aku benci mu..
hidup la mu..
dgn..'Janji Jahanam mu tuh..."
aku xlapar ar kasih sayangmu tuh...
aku xlapar ar ngan janji2 jahanam mu tuh...
mu bui la ko org hok lapar kasih sayangmu tuh...
org hok lapar ngan janji2 mu tuh...
cukup la mu dok uat nyaknyo...sakit hati ko aku
selama ni...
kalu stakat hidup ngan mu uat sakit hati aku sokmo..
baik aku dok gini jah...
xpayoh nk sakit hati ko sapo2...
kalu xhidup ngan mu pun...
aku xmati eehhh...
org lain aku xtau la...mati bokali org lain kalu xleh hidup ngan mu..

Tiada ulasan:

BuahHatiku...sayanG....

BuahHatiku...sayanG....
ibU sayanG kakaK....