♥ بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ ♥

♥ بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ ♥
♥ Walau kekadang sesuatu perkara kita pandang hanya sebagai satu susunan..... tapi ternyata susunan itu kekadang amat mempengaruhi emosi kita secara tidak langsung.....hmmm pelikkan????? ♥♥................ (✿◠‿◠)..............♥♥

SiJantungHatiku....

SiJantungHatiku....
jika kusedih...jika kusakit...jika kuterluka... dialah penghiburku yg "SETIA...." disisiku selamanya...

KisahkU...

Foto saya
Lumut, Perak, Malaysia
***~berhati-hati dengan kata-kata... kerana kata-kata yang terkeluar dari mulut, tak akan boleh ditarik balik... telinga yang mendengar kata-kata akan terus masuk kehati... hati yang merasa akan melekat di ingatan, ingatan yang tak akan melupakan... akan sentiasa bermain diminda... minda yang memikirkan akan mengeluarkan kata-kata juga... kemudian bertindak dengan perbuatan..~***

Rabu, 30 November 2011

**mOOd akU sakit hati kO mu sapa akU mati laR****


aku xleh nk tgk mukO mu...'
hati aku jd benci kO mu sOkmO2...
aku xsangka...
slama aku kenal mu...
mu ni tau uat sakit hati aku jah...
xdOp ckit pOn mu nk jaga hati aku slama ni...
siO2 la gapO aku uat slamO ni...
mu susOh mu cari aku...
mu luah sgala susOhmu ko aku..
mu sene mu cari tinO lain...
mu hinO aku...
mu caci maki aku...
mu supOh aku..
mu ingt aku ni xdOp OtOk supO mu kO...

mu siap janji ngan TUHAN lg...
mulai male ni 17 nOv 2011 
jam 0700hrs hari khamis
mu janji ngan TUHAN...

ngan mOk ayOh mu...
mu xkan ganggu hidup aku lg...
mu xkn kacau hidup aku lg...
mu banggO ngan kato2 mu male tuh...
demi pertahankan tinO mu syg
mu xtau aku lg banggO mu uat kO aku gitu,
sbb aku tau tinO 2 lg bOdO dr aku...
sbb tinO 2 xtau sapO mu hOk sebenar...
aku ingt aku jah bOdO slama ni...
rupO2nyO tinO adO plajare tinggi lg bOdO...
sbb aku janji ngan diri aku sdiri
& demi anak aku...
aku xkn ganggu hidup mu sapa aku mati...
aku tau aku xkn terus jd bOdO lg...
biarlh aku xdOp plajare tinggi skalipOn...
tp aku masih tau menilai diri aku...

ALLAH 2 maha ADIL...
TAKDIR xkn KEJAM pd hambaNya
yg terANIAYAi...
aku akan tunggu segala keBENARan
dlm keIKHLASanNya nanti...
aku xkn jemu utk bermOhOn padaNya...

Tiada ulasan:

BuahHatiku...sayanG....

BuahHatiku...sayanG....
ibU sayanG kakaK....