♥ بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ ♥

♥ بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ ♥
♥ Walau kekadang sesuatu perkara kita pandang hanya sebagai satu susunan..... tapi ternyata susunan itu kekadang amat mempengaruhi emosi kita secara tidak langsung.....hmmm pelikkan????? ♥♥................ (✿◠‿◠)..............♥♥

SiJantungHatiku....

SiJantungHatiku....
jika kusedih...jika kusakit...jika kuterluka... dialah penghiburku yg "SETIA...." disisiku selamanya...

KisahkU...

Foto saya
Lumut, Perak, Malaysia
***~berhati-hati dengan kata-kata... kerana kata-kata yang terkeluar dari mulut, tak akan boleh ditarik balik... telinga yang mendengar kata-kata akan terus masuk kehati... hati yang merasa akan melekat di ingatan, ingatan yang tak akan melupakan... akan sentiasa bermain diminda... minda yang memikirkan akan mengeluarkan kata-kata juga... kemudian bertindak dengan perbuatan..~***

Rabu, 30 November 2011

hati aku sakit....sapa mati pun aku xkan MAAFkanmU...


kOya la tUh...

aku benci sgt2 la tgk muka mu...
mu byk nyusOhkn hidup aku slama ni lar...
mu hancurkan masa depan hidup aku...
mu hancurkan masa depan anak aku jgk..
sapa bilO2 pOn akU xkN MAAFkan mu lar...
mu byk uat sakitkan hati aku lar...
sume mu uat kO aku...
akU xleh trimO sapa aku MATI...
siO2 blakO gapO yg aku uat kO mu slama ni...
sebesar zarah skalipOn aku tetap bencimu sapa bilo2 pOn..

ada akU keeeeesah psl kaU..

tgk mukO mu aku jd benci supO Ore gilO dOh aku ni...
 tlajOk2 aku benci kO mu...
xleh nk Oyt ngan katO2 aku benci kO mu...
kalu mu xsesal ngan gapO mu uat kO aku slamO ni...
satu masO nanti mu akan sesal jgk..
bilO adO ore uat kO mu,spt mu kO aku slama ni...
tp aku harap hidupmu lg seksO..
lebih seksO lg yg mu dOk uat kO akU...

Tiada ulasan:

BuahHatiku...sayanG....

BuahHatiku...sayanG....
ibU sayanG kakaK....