♥ بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ ♥

♥ بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ ♥
♥ Walau kekadang sesuatu perkara kita pandang hanya sebagai satu susunan..... tapi ternyata susunan itu kekadang amat mempengaruhi emosi kita secara tidak langsung.....hmmm pelikkan????? ♥♥................ (✿◠‿◠)..............♥♥

SiJantungHatiku....

SiJantungHatiku....
jika kusedih...jika kusakit...jika kuterluka... dialah penghiburku yg "SETIA...." disisiku selamanya...

KisahkU...

Foto saya
Lumut, Perak, Malaysia
***~berhati-hati dengan kata-kata... kerana kata-kata yang terkeluar dari mulut, tak akan boleh ditarik balik... telinga yang mendengar kata-kata akan terus masuk kehati... hati yang merasa akan melekat di ingatan, ingatan yang tak akan melupakan... akan sentiasa bermain diminda... minda yang memikirkan akan mengeluarkan kata-kata juga... kemudian bertindak dengan perbuatan..~***

Isnin, 28 November 2011

kU bErJaNji...

date:17 nOvembeR 2011 at:0700pm day:Thursday


              Masih teguh sehingga kini & utk selamanya akan aku genggam kata2mu,hinaan & cacian yg kau lemparkan cukup berbekas dihati aku utk selamanya.demi pertahankan org yg kau sayang...aku benci kau utk selamanya, xmungkin akan aku maafkan lg.hati aku cukup2 terluka dgn perbuatanmu terhadapku selama ini.xterucap dgn kata2 betapa hancurnya hati aku..kau hanya tersenyum bangga dgn segala perbuatanmu terhadap aku selama ini.Jgn kau hadir lg dlm hidup aku,aku xingin walau sedetik pn xkn menerima kehadiranmu lg dlm hidup aku..kau kejarlah perempuan yg sentiasa dahagakn cinta kau.Kerana disaat ini & utk selamanya aku xkn mengejar kau lg.Cukup terhenti disini,biarlah segala2nya terkubur utk selamanya...
bg aku..meninggalkanmu adalah detik yg termanis yg akan kecapi nanti & aku yakin dgn TAKDIR ILLAHI, setiap hambaNya yg dianiayai akn diberi suatu ganjaran yg tanpa diduga...kau binalah kebahagiaan dgn perempuan2 yg amat2 memerlukanmu...krn aku sudah xmemerlukan lg lelaki yg bernama 'Maszam bin Muhammad'......dgn hinaan & cacian yg kau lemparkan utk aku,kini kehidupanku lebih yakin & makin mengenali siapa diri aku yg sebenarnya disisi 'Maszam bin Muhammad'...


utk pengetahuan kau:-
aku xkn jd manusia yg tamak dlm mencari cinta...
aku xkn hancurkn manusia spt aku dlm mengejar cinta...
aku xkn kejar sesuatu yg pasti bukan milik aku...
aku xkn jd manusia yg kejam dlm memburu cinta...
aku xkn jd manusia yg bodoh dlm menentukan siapa jodoh aku....
aku xkn biarkan diri aku terus jd hinaan jantan...
& aku akan lepaskan segala2nya tentang cinta andainya ia dpt membahagiakan hidup aku.
sekali aku berpaling kasih...InsyaAllah,hingga keakhir hayat aku xkn berpaling lg...


'akU bErpEGaNG pd janji jahanam yg kau bErikan..kau telah berjanji dgn TUHAN & kedua orang tua kau..kau xkn ganggu hidup aku lagi...& aku dgn serela-rela hatinya xkn ganggu lg hidup kau...'




--Pasti akan bersambung...

Tiada ulasan:

BuahHatiku...sayanG....

BuahHatiku...sayanG....
ibU sayanG kakaK....