♥ بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ ♥

♥ بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ ♥
♥ Walau kekadang sesuatu perkara kita pandang hanya sebagai satu susunan..... tapi ternyata susunan itu kekadang amat mempengaruhi emosi kita secara tidak langsung.....hmmm pelikkan????? ♥♥................ (✿◠‿◠)..............♥♥

SiJantungHatiku....

SiJantungHatiku....
jika kusedih...jika kusakit...jika kuterluka... dialah penghiburku yg "SETIA...." disisiku selamanya...

KisahkU...

Foto saya
Lumut, Perak, Malaysia
***~berhati-hati dengan kata-kata... kerana kata-kata yang terkeluar dari mulut, tak akan boleh ditarik balik... telinga yang mendengar kata-kata akan terus masuk kehati... hati yang merasa akan melekat di ingatan, ingatan yang tak akan melupakan... akan sentiasa bermain diminda... minda yang memikirkan akan mengeluarkan kata-kata juga... kemudian bertindak dengan perbuatan..~***

Khamis, 24 November 2011

HaNya padaMu kUbermOhON..

sesungguhnya takdirMu,
kuterima seadanya...
kini baru kutahu kau menguasai segala2nya,

andai dr dulu kulakukan semua ini,
mungkin aku tidak terus membiarkn sisa2 hidupku sia2...
menyesal ku sudah tdk lg utk disesali,
tp menyesalku haruslah aku redha dgn takdirnya,

Ya..Allah,bukan aku lakukan kesilapan,tp aku terlalai seketika..
krn mengejar sesuatu yg bukan milik aku,
dan walau kutahu,aku xkn miliki,
ku harus buktikan yg aku bukanlah pemburu cinta pd sang lelaki durjana.
kini aku mampu tersenyum dgn bahagia sekali,
dgn kehadiran seseorang yg dpt membahagiakan hidup aku,
aku xpernah menaruh harapan yg tinggi terhadapnya,
tp cukuplah sekadar menghadirkn kasih sayangnya dlm hidup aku
utk menjd teman yg sentiasa bersama aku disaat susah & senang...
terima kasih wahai insan yg sudi hadir tika & saat ini..
sesungguhnya aku bersyukur sangat2 pdMu Ya Allah,
kerana menghadirkan 'DIA' dlm hidup aku...
aku bahagia sgt2 kini.

kini kukenali tentang erti kejujuran & keihklasan dlm sesebuah perhubungan.
dn kupohon sejuta maaf,krn aku tidak begitu menghargai dirimu dulu,
tp kini & dulu kau amat memahami diriku,
kau biarkn aku terus hanyut dlm sebuah cinta palsu ku dulu,
kini disaat aku dicerca, dihina & dikeji kaum sejenismu,
kau hulurkan tangan utk berikan aku semangat utk terus pertahankan maruah aku yg tercemar,
terima kasih yg xterhingga aku ucapkan utkmu...
dan aku harap,
aku akan buat yg terbaik utk dirimu,
aku sentiasakan harapkan kau dpt merubah hidupku yg pernah terlalai dulu,
doamu utkku biarlah sentiasa mengiringi perhubungan kita.
aku harap,aku xkn sia2kn hidupmu lg.
tp jgnlh kita terlalu mengharap & jgnlh kau ragui tentang kejujuran & keikhlasan aku terhadapmu,
aku akan belajar utk menghargaimu,spt mana kau yg sentiasa nantikan aku selama ini...
dan andainya suatu masa nanti kita ditakdirkan ada jodoh,
aku terima dirimu seadanya,dan kita akan mencipta kebahagiaan bersama2 jauh dr sini..
kita akan pergi jauh dr tempat kita disatukan nanti...
tp biarlah waktu itu kau aku & anak(tasya) akan mencipta kebahagiaan,
jauh dr kenangan lalu yg pernah kau & aku lalui....

dan kita sentiasa doakan yg terbaik utk perhubungan ini,
jgn ada dusta diantara kita,
mengenali bukan beerti dikenali,
mencintai bukan beerti dicintai,
menyanyangi bukan beerti disayangi,
mengasihi bukan beerti dikasihi...
walaupn kita jarang bertemu bukan beerti kita tdk bahagia...
walaupn kau jauh dr pandangan mata aku,
tp dirimu sentiasa dekat dihati ini,
sesungguhnya Allah telah menguji kesabaranmu terlalu lama,
spt mana Allah telah menduga aku selama ini.

Ya Allah kau peliharalah perhubungan ini,
jangan lah kau berikan dugaan lg dlm perhubungan ku kali ini,
sesungguhnya aku tidak ingin terus terlalai lg dlm kehidupan ini.
hanya mampu kubermohon padaMu Ya Allah,
kupanjat sejuta kesyukuran padaMu Ya Allah,
kau permudahkanlah segala2nya...amiiiiiin...



Tiada ulasan:

BuahHatiku...sayanG....

BuahHatiku...sayanG....
ibU sayanG kakaK....