♥ بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ ♥

♥ بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ ♥
♥ Walau kekadang sesuatu perkara kita pandang hanya sebagai satu susunan..... tapi ternyata susunan itu kekadang amat mempengaruhi emosi kita secara tidak langsung.....hmmm pelikkan????? ♥♥................ (✿◠‿◠)..............♥♥

SiJantungHatiku....

SiJantungHatiku....
jika kusedih...jika kusakit...jika kuterluka... dialah penghiburku yg "SETIA...." disisiku selamanya...

KisahkU...

Foto saya
Lumut, Perak, Malaysia
***~berhati-hati dengan kata-kata... kerana kata-kata yang terkeluar dari mulut, tak akan boleh ditarik balik... telinga yang mendengar kata-kata akan terus masuk kehati... hati yang merasa akan melekat di ingatan, ingatan yang tak akan melupakan... akan sentiasa bermain diminda... minda yang memikirkan akan mengeluarkan kata-kata juga... kemudian bertindak dengan perbuatan..~***

Khamis, 31 Januari 2013

~ Terima Kasih..~

terima kasih...
untuk manusia yang menghancurkan hidup saya...
untuk manusia yang memusnahkan impian saya...
untuk manusia yang melunyaikan hati saya....
untuk manusia yg xpernah mengenali saya..
tetapi sanggup menghina, mencaci & mengaibkan hidup saya...
untuk manusia yang mengukir janji, tetapi memungkirinya...
untuk manusia yang memberikan saya harapan, tetapi membiarkan harapan itu layu...
terima kasih...
kerana mampu menjadiakan saya lebih kuat...
kerana menjadikan saya mngenali siapa saya..
kerana menjadikan saya lebih tahu untuk menghargai..
kerana menjadikan hati saya yang hancur itu lebih berani...
kerana menjadikan impian saya menjadi lebih indah lagi...
kerana harapan & impian saya dan hampir menjelma xlama lagi...
walaupun terpaksa saya tinggalkan semua kenangan disini nanti...
dan...kerana saya akan belajar untuk mengenali manusia yag xpernah tahu kisah saya sebelum ini..
kerana menjadikan saya untuk menerima takdir & redha dengan setiap ketentuan dari-Nya..
terima kasih...Ya Allah..
sesungguhnya aku sentiasa mensyukuri setiap nikmat yang telah kau berikan untuk kehidupanku sebagai hamba-Mu didunia ini..
kau jadikanlah aku hamba-Mu yang kuat & tabah untuk lalui kehidupan diperantauan nanti...
kau permudahkanlah & lusakan pintu rezekiku walau dimana aku berada..
dan kutahu, kau telah mengatur yang terbaik untuk aku & kehidupan aku..
dan aku xmahu pemergianku nanti akan ditangisi...
tetapi aku ingin pemergian ku nanti akan membahagiakan manusia2 yang sentiasa memandang hina diri ini.
dan akan membuat manusia2 tersenyum lebar...


" VILLA 1617  RUMAHKU SYURGAKU "

Tiada ulasan:

BuahHatiku...sayanG....

BuahHatiku...sayanG....
ibU sayanG kakaK....