♥ بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ ♥

♥ بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ ♥
♥ Walau kekadang sesuatu perkara kita pandang hanya sebagai satu susunan..... tapi ternyata susunan itu kekadang amat mempengaruhi emosi kita secara tidak langsung.....hmmm pelikkan????? ♥♥................ (✿◠‿◠)..............♥♥

SiJantungHatiku....

SiJantungHatiku....
jika kusedih...jika kusakit...jika kuterluka... dialah penghiburku yg "SETIA...." disisiku selamanya...

KisahkU...

Foto saya
Lumut, Perak, Malaysia
***~berhati-hati dengan kata-kata... kerana kata-kata yang terkeluar dari mulut, tak akan boleh ditarik balik... telinga yang mendengar kata-kata akan terus masuk kehati... hati yang merasa akan melekat di ingatan, ingatan yang tak akan melupakan... akan sentiasa bermain diminda... minda yang memikirkan akan mengeluarkan kata-kata juga... kemudian bertindak dengan perbuatan..~***

Khamis, 3 Januari 2013

Ya Allah.. Kabulkan doa-doa kami... Aamiin!


"kalaulah dosa itu dizahirkan Allah menerusi jerawat yang tumbuh diwajah.. satu dosa, satu jerawat.. pasti kita akan bersungguh-sungguh meninggalkan dosa bukan.. dan membeli bermacam2 produk kecantikan agar wajah kelihatan cantik berseri..?

tapi Allah jadikan dosa dan pahala itu suatu yang tidak nampak... tapi sedar tak bahawa ianya dapat dirasai oleh kita... iaitu iman yang duduk nun dalam lubuk hati kita tu..."

"Malulah kita sebab Allah terlalu kasih dan sayangkan kita.. sedangkan kita tidak membalas kasih sayang itu sewajarnya.."

Ya Allah..
Jika hati ini tidak mudah tersentuh nasihat, jika kematian tidak lagi menjadi nasihat, jika ayat-ayat Qur'an tidak lagi mengetarkan jiwaku, hamba m0h0n keampunan-Mu Ya Rabb... ampunilah hamba-Mu yang belum bisa selalu menjalankan perintah-Mu dan menjauhi larangan-MU..


Ya Allah...

ampunilah kesalahan-kesalahan kami yang besar maupun yang kecil, yang berat maupun yang ringan, yang sengaja maupun yang tidak dan yang tampak nampak maupun yang tersembunyi.

Ya Allah...
Bimbinglah diri kami selalu agar mampu berjalan sesuai syariatmu.jika diri kami telah atau sedang berjalan menjauh dariri-Mu. m0h0n bimbinglah agar mampu berjalan kembali kepada-Mu Ya Rabb..




Tiada ulasan:

BuahHatiku...sayanG....

BuahHatiku...sayanG....
ibU sayanG kakaK....